Društvo

Junajted grupa: Nude nula dinara za N1, a Telekom ne želi da pokaže ugovore sa ostalim kanalima; Telekom: Vlasnike N1 ne zanima javni interes, već samo milioni

Beogradski glas (Beta) – Junajted (United) gupa saopštila je da ni Telekom ni vlast u Srbiji nemaju nikakvo ni zakonsko ni moralno pravo da nude besplatnu distribuciju njenog kanala N1 u trenutku kada postoji javna ponuda svim operatorima.

„U svakom trenutku imaju mogućnost da kanal N1 emituju u 800.000 domova prihvatanjem javne ponude“, navodi se u saopštenju Junajteda povodom ponude Telekoma Srbija da besplatno emituje program N1 dok se ne postigne dogovor sa Junajtedom o ceni emitovanja.

Dodaje se da „program koji prave novinari i urednici N1, po proceni rukovodstva Telekoma, vredi nula dinara, a za sve ostale kablovske televizije bliske vlasti Telekom izdvaja desetine miliona evra na potpuno netransparentan način, krijući cene od gradjana“.

„Telekom ne želi da za kredibilno i istinito novinarstvo po kojem je poznat N1 plati manje od 50 dinara po korisniku, ali zato oko 50 miliona evra izdvaja za potrebe kablovskih televizija ili tabloida poput Kopernikusa, Pinka, Kurira i kanala jednog estradnog pevača“, navela je Junajted grupa.

Ta kompanija je ukazala da insistira na transparentnom dogovoru, po zakonu, kao i prihvatanju ugovora koji garantuje emitovanje programa N1 u naredne tri godine, a ne samo tri meseca do izbora.

„Obmanama javnosti koje čine državni funkcioneri i Telekom izgleda nema kraja, jer pokušavaju da potcene rezultate rada naših zaposlenih tvrdeći da N1 nije gledan, iako je po svim zvaničnim podacima na visokom drugom mestu kablovskih kanala“, istakla je Junated grupa navodeći da je sve što „koordinisano trenutno rade vlast u Srbiji i državno preduzeće Telekom“ usmereno potpuni progon te kompanije koja ne želi da bude „deo bilo čijih političkih igara“.

Programi Junajted grupe od 17. januara ne emituju se na kabovskim operatorima u sastavu Telekoma jer nije postignut dogovor o ceni te usluge.

Telekom: Vlasnike N1 televizije ne zanima javni interes, već samo milioni

Telekom Srbija saopštio je danas da vlasnici N1 televizije i SBB (Junajted grupa) nisu ni država ni regulator i da ne mogu da uredjuju tržište medijskog sadržaja i diktiraju pravila igre.

„Gospodo, vlasnici N1 televizije i SBB, shvatite da niste ni država ni regulator i da ne možete vi da uredjujete tržište medijskog sadržaja, što ste radili duže od 15 godina, diktirajući pravila igre i uslovljavajući sve druge učesnike na tržištu“, navodi se u saopštenju Telekoma.

Dodaje se da su vlasnici N1 televizije i SBB poslednji kojima Telekom treba da se pravda za njihove poslovne poteze i dogovore sa drugim kompanijama.

„Da ste se vi pitali nas danas ne bi ni bilo. Boli vas što imamo rast broja korisnika i što nam za taj rast nisu neophodni vaši kanali. Nervoza koju zbog toga pokazujete neće ništa da promeni“, navodi se u saopštenju Telekoma.

Ranije danas Junajted grupa je saopštila da Telekom ne želi da „za kredibilno i istinito novinarstvo po kojem je poznat N1 plati manje od 50 dinara po korisniku, ali zato oko 50 miliona evra izdvaja za potrebe kablovskih televizija ili tabloida poput Kopernikusa, Pinka, Kurira i kanala jednog estradnog pevača“.

Telekom je u saopštenju istakao da su „politika i izbori nešto što vlasnici N1 televizije i SBB-a konstantno ubacuju u kontekst pitanja oko koga se spore“.

„Mi smo samo hteli pošten i zakonit komercijalni dogovor i kao znak dobre volje ponudili smo vam da dok traju pregovori emitujemo vaš N1 kanal na svim platformama Telekoma Srbija, pošto ste tvrdili da je to od opšteg javnog interesa. Vi ste to odbili“, naveo je Telekom.

Istakao je da „očigledno da N1 i SBB nimalo nije interesovalo da se njihov kanal N1 dodatno vidi u više od 800.000 domaćinstava, već da je reč samo o želji za sticanjem višemilionske zarade“.

„Da vam damo 15 miliona evra za tri godine, za nešto u čemu mi ne vidimo nikakav ekonomski interes, za nas je neprihvatljivo. Za takvu ucenu ste promašili adresu“, naveo je Telekom.

Programi Junajted grupe od 17. januara ne emituju se na kablovskim operatorima u sastavu Telekoma jer nije postignut dogovor o ceni te usluge.

Direktno

Beogradski glas

Dobra vest

Naslovna za sredu 12. 02. 2020.

Loša vest

Uzbunjivač

Beogradski glas

Podržite nas. Lajkujte našu Facebook stranicu

 

Like!