Politika, beogradski glas
Društvo

Saša Radulović dobio spor protiv naprednjačkog medija, Studio B mora da plati 120.000

Beogradski glas (Beta) – Pokret „Dosta je bilo“ saopštio je da je Viši sud u Beogradu prvostepeno osudio televiziju Studio B i njenu glavnu urednicu Ivanu Vučićević zbog, kako je navedeno, neistinitog izveštavanja u emisijama 2016. godine o tadašnjem predsedniku tog pokreta Saši Raduloviću.

Pokret je uz saopštenje poslao i presudu u kojoj se navodi da su Studio B i njegova glavna urednica u vestima 20. i 21. maja 2016. godine više puta neistinito izvestili javnost da je Radulović reketirao odbornike i poslanike tog pokreta, da je „licemer i strastveni kockar koji preferira kockarsku igru Barbut, te da je iz stečajnih postupaka izvukao milionske iznose, a da je na čelo vračarskog odbora postavio svog rođaka“.

Kako se dodaje, zbog pretpreljene duševne boli usled povrede časti i ugleda, Vrhovni sud je naložio Studiju B da Raduloviću isplate 120.000 dinara u roku od 8 dana.

Glavnoj i odgovornoj urednici Ivani Vučićević sud je naložio da najkasnije u drugoj narednoj emisiji na toj televiziji bez komentara objavi sudsku presudu, a ta televizija je dužna da Raduloviću isplati i 82.000 dinara kao naknadu za sudske troškove.

Protiv te presude moguća je žalba Apelacionom sudu u Beogradu.

Kako iz pokreta DJB navode, to je prva presuda protiv Studija B, dok su u toku postupci u preostala dva predmeta po tužbama Saše Radulovića protiv istog medija.

Direktno

Beogradski glas

Dobra vest

Naslovna za sredu 05. 12. 2018.

Loša vest

Uzbunjivač

Beogradski glas